Stage in Roemenië - Reisverslagen van Janke-Riemke, Dinette, Erna - WaarBenJij.nu Stage in Roemenië - Reisverslagen van Janke-Riemke, Dinette, Erna - WaarBenJij.nu

Stage in Roemenië

Voor 4 weken richting Roemenië...

10 November 2014

Onvergetelijke ervaringen...

05 November 2014

En toen klonk het Wilhelmus...

31 Oktober 2014

Totaal ingeburgerd!

27 Oktober 2014

Over vitamines, massages, relaxed en veel liefde..

24 Oktober 2014

De eerste ervaringen op een gigantische school...
Janke-Riemke, Dinette, Erna

Ha allemaal, 23 oktober hopen wij in het vliegtuig te stappen, op naar Oradea in Roemenië. We hebben er enorm veel zin in! We hopen daar 3 weken mee te kijken op een school, lessen te geven en flink te genieten. De laatste week moeten we nog invullen maar ook die gaan we goed besteden. Vanuit de Driestar kregen wij de mogelijkheid om een internationale stage te doen, en tja.... als je die kans krijgt moet je die nemen toch? Omdat het lastig is om tijdens die maand iedereen op de hoogte te houden dachten we dat het handig zou zijn om een blog bij te houden. We weten niet precies hoe ons internet daar is maar we hopen jullie via deze blog zoveel mogelijk op de hoogte te houden.... Groetjes, Janke-Riemke, Dinette en Erna