Ready to go... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Janke-Riemke, Dinette, Erna - WaarBenJij.nu Ready to go... - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Janke-Riemke, Dinette, Erna - WaarBenJij.nu

Ready to go...

Door: Janke, Dinette & Erna

Blijf op de hoogte en volg Janke-Riemke, Dinette, Erna

20 Oktober 2014 | Roemenië, Oradea

....Nog 3 daagjes en dan hopen wij in het vliegtuig te stappen, en voor 4 weekjes te bivakkeren in Oradea in Roemenië. We hebben er enorm veel zin in.
Maar dat betekent wel, een maand weinig contact met Nederland, en om jullie een beetje op te hoogte te houden gaan wij proberen deze blog bij te houden. Het is nog de vraag hoe ons internet daar is, maar als er de mogelijkheid is dan zullen we er voor zorgen dat we jullie wat te vertellen hebben.

Wat gaan wij precies doen en waarom naar Roemenië?

Vanuit school kregen wij de mogelijkheid om een aantal weken internationale stage te doen. En tja, als je die kans krijgt moet je hem ook nemen dachten wij. Straks als we, heel burgerlijk, echte juffen zijn zullen we dit niet zomaar meer kunnen doen. We zijn al snel via een stichting in Roemenië terecht gekomen. Daar kunnen we 3 weken meelopen op een school, lessen geven en vooral de structuur van het onderwijs daar ontdekken. Hier hopen we de eerste 3 weken mee te vullen. Wat we de laatste week gaan doen staat nog niet helemaal vast.

Tot zover even voor nu, we zijn druk onze koffers aan het pakken. Bedenken wat je mee moet nemen voor een hele maand, en dan ook nog in 1 koffer, dat is een zware taak....

Groetjes,
Janke-Riemke, Dinette en Erna

• 21 Oktober 2014 - 10:24

Marianne:

Ha toppers,

Jaa, spannend, bijna zover!
    Gaan jullie er maar lekker van genieten met elkaar!
    En héél véél succes natuurlijk, met alles! :)

Zal aan jullie denken!

Knuf, Marianne

• 22 Oktober 2014 - 04:32

Nienke:

Ha lieve meiden,

Heel leuk dat jullie ook een blog hebben, dan kunnen we elkaar (hoop ik) toch een beetje op de hoogte houden ook al zitten we kilometers bij elkaar vandaan!
    Succes met alle voorbereidingen en ga genieten!
    Ga jullie missen!

Knuffel

• 22 Oktober 2014 - 04:32

Nienke:

Ha lieve meiden,

Succes met alle voorbereidingen en ga genieten!
    Ga jullie missen!

Knuffel

• 23 Oktober 2014 - 17:21

Jannigje:

Hallo dames goede reis gehad? Spannend hoor geniet van deze weken,en we willen graag op de hoogte gehouden worden van jullie belevenissen succes

Janke-Riemke, Dinette, Erna

Ha allemaal, 23 oktober hopen wij in het vliegtuig te stappen, op naar Oradea in Roemenië. We hebben er enorm veel zin in! We hopen daar 3 weken mee te kijken op een school, lessen te geven en flink te genieten. De laatste week moeten we nog invullen maar ook die gaan we goed besteden. Vanuit de Driestar kregen wij de mogelijkheid om een internationale stage te doen, en tja.... als je die kans krijgt moet je die nemen toch? Omdat het lastig is om tijdens die maand iedereen op de hoogte te houden dachten we dat het handig zou zijn om een blog bij te houden. We weten niet precies hoe ons internet daar is maar we hopen jullie via deze blog zoveel mogelijk op de hoogte te houden.... Groetjes, Janke-Riemke, Dinette en Erna

Actief sinds 20 Okt. 2014